Post by sacsirabmoosant on Feb 4, 2022 17:28:27 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jetpack Joyride ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jetpack Joyride IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar fler nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Jetpack Joyride 2022 version ▞▞▞
Den är bra, jag gillar den men grejerna är lite för mycket. Jag har precis börjat och en sak jag verkligen vill ha och som ser riktigt cool ut är flash (en robothund/valp) men den har 15 000 mynt
Spelet i sig är bra, men det här spelet har blivit en vandrande reklambräda. Jag har blivit utslängd ur spelet mitt i en löptur för att föras direkt till playstoe för ett annat spel som annonserades ut. Jag förstår att tjäna pengar med annonser i gratisspel, men det här är bara giftigt... att bokstavligen ta mig ut ur en ap, till play store för att ladda ner ett annat spel tar saker för långt. Tyvärr fick detta mig att avinstallera och förmodligen inte komma tillbaka.
Jag saknar det gamla Jetpack Joyride, det här är helt enkelt inte samma spel från när det först kom ut, säg att jag hellre skulle betala pengar för spelet direkt och sedan försöka ta reda på hur man blir av med annonserna. Önskar också att du kunde få den ursprungliga versionen av JJ, jag skulle så betala pengar för det.
Har precis börjat spela och hittills har det fått mig att ha fastnat på att försöka slutföra mål och samla prylar, kostymer och fordon. Den kan använda en boss eller mini boss, men jag har precis börjat så om det finns en så lägger jag till den extra stjärnan. Överlag, fantastiskt beroendeframkallande spel med söt old skool-grafik.
Mastering Android Game Development with Unity - Begagnad ...
Fuktig
Jag har spelat det här spelet över tre separata generationer av telefoner, och det här spelet har aktivt blivit värre. Det är så uppsvällt med annonser och appköp. Och för att köras på en modern telefon är det så vansinnigt laggy och nästan ospelbart. Mayne fokuserar på kvalitet lite mer än mtx.
Det är ett roligt spel :-) <3
Det kommer mer än 1 år efter det kom till Apple! Men annars ett bra spel. Kan nån slå mitt rekord 5673?
Jetpack Joyride Arkada ugsx
När du kommer till fönstren, ibland är himlen borta, händer bara i metal slug-händelsen och ibland laddas sektionen du är i nästa inte ens alls
Fishing Hook Sport sawx
Inte det spel det brukade vara. Det här spelet har avvikit långt från Jetpack Joyride jag brukade älska. Nu suger det här spelet ur dig varenda krona det kan. Non-stop annonser. spelet har blivit riktigt okul. Jag kommer att avinstallera för sista gången.
Jag älskar spelet, men det är den här buggen jag stötte på. Back to the Future-paketet var fantastiskt, och det var 4 timmar kvar att köpa det. Så jag bestämmer mig för att ta det. Den avbröt dock betalningen och återställde. När det öppnade igen var affären borta! ;( Bra spel annars...
Det är jättekul
Världens sämsta spel aldrig några uppdateringar och de finns inga snoppar i spelet och de e mycket synd för ja älskat sådana spel där de finns
Jevla spel fan doligt
Upptäck populära videor med jetpack joyride | TikTok
Jetpack Joyride ארקייד qww
Spelet är roligt, beroendeframkallande och överallt en bra tidsmördare. Men det finns en liten glitch där om du försöker använda ett tillägg för en power up det kraschar spelet. Om de kan fixa det så skulle jag ge *****
Skräp! Det här spelet brukade vara så roligt, men de har inte bara lagt till så mycket att det dödar bildfrekvensen, utan de skyfflar annonser ner i halsen på dig för att inte tala om köpet jag gjorde, och det blev helt ignorerat av spelet, men ärligt talat kunde det bara ha varit spelet släpar efter så hårt. Skulle inte rekommendera detta skräp.
Du måste SLUTA autouppspelning av annonser när ingen har valts. Om jag inte klickar på en annons för att dubbla belöningen ska ni inte tvinga fram en annons på min skärm. Du får ingen bonus för en påtvingad annons, så jag måste alltid stänga och starta om appen. Ni måste göra det bättre.
Roligt och innehållsrikt, lite repetitivt efter ett tag men definitivt värt det.
På den här sidan hittar du alla våra fusk, tips och guider till Jetpack Joyride på iPhone/iPad/iOS, Android. Tryck på det fusk nedan som du är intresserad
Jag spelade det här spelet som barn, och sedan igen för ett par år sedan. Spelade varje dag och låste så småningom upp allt. Jag menar ALLT utom några av de tidsbaserade belöningarna. Betalas för dubbla mynt (såklart). Jag var tvungen att ta bort den och när jag nyligen försökte spela igen på min nya telefon upptäckte jag att ingenting sparades, inte ens köp. Inte för att det spelar någon roll så laggy som spelet är nu. Jag tror på halvtegel, men jag är i stort sett bara besviken. Känns som ett steg bakåt.
Som någon annan kommenterade, Inget ljud på min Xperia S Det är säkert kul, och det ser ut att vara ett roligt spel men utan ljud är det ändå botten...!
Bajs 💩 spel!!!
Jag har spelat det här spelet sedan jag var 5 och det är fortfarande ett fantastiskt spel. Alla i alla åldrar kommer att älska detta och det har också precis fått tillbaka till den framtida uppdateringen som i princip ger dig belöningar gratis och om du vill finns det två dagar tillbaka till det framtida paketet också.
Jetpack Joyride Arkada ugsx
Jag älskar spelet
Skit kul
Ett av de bästa mobilspel som någonsin gjorts!
Bra spel men inget ljud på min Sony Xperia Acro S
Det spel kan krångla på en Samsung galexy ayz.
Det är lustigt hur all min gamla data är borta, inklusive saker jag betalat för som inga annonser, dubbla mynt, jetpack och fordon. Vad är poängen med att betala för vad som helst igen om spelet ändå ska ses över utan att säkerhetskopiera tidigare data.
Jetpack Joyride ארקייד qww
Jag har fölorat cirka 6000 guld på två dagar av någon anledning varje gång jag stänger avbspelet förlorar jag en massa pengar. Därför får detta spelet 3/5
Jetpack Joyride - Alphaspel
Spelet är mycket beroendeframkallande. Mycket roligt. Däremot upplevde jag många problem med att spelet antingen fryser eller släpar. Mycket frysning. Det kostade mig tusentals mynt, gratis liv och belöningar. Jag önskar att dessa saker togs om hand innan utgivningen. Jag tog bort spelet från min telefon av denna anledning.
Dumma verktyg för många mynt
surt jävla spel
Jag var först glad över att hitta det här spelet igen... men jag blev verkligen ledsen över uppdateringarna av all reklam och de pressande konsekvenserna av att köpa saker. Kan vi snälla få tillbaka originalspelet att du inte behövde hjärtan för att spela om spelet? Jag satt i timmar med detta bara och försökte för några år sedan.
Brukade vara ett bra spel men de förstörde det med appköp och det "nya" shop-ui
Ganska bh
$
Det här spelet är mitt barndomsminne Jag kom tillbaka för att återuppleva gamla dagar, det är fortfarande kul men det finns nu lägger till MÅNGA tillägg Jag minns den gamla versionen men ja, originalet är som ett minne och det här är betalväggens framtid men ändå bra nostalgisk spel.
Jag har det här spelet på min hawei mediapad 10, det är roligt
Minnen från 2013 när man körde de 24/7... Ska försöka att vara lika bra som man va när man va 10... :/
Herregud vilken absolut legend om ett spel... En absolut klassiker! Grafiken är av hög kvalitet med tanke på att den är helt gratis att spela. Blodet pumpar när du börjar bli bra. Progressionen för jetpack/tygskinn är dock superlångsam.
Dålig kvalite
När jag kom in med ett klagomål här hjälpte de mig och nu LOOOOOOOOVE jag spelet eftersom det var det enda irriterande. Min favoritdel av spelet är hur anpassningsbar barry är, skicklighetsmässigt och bara för utseendet. Jag älskar verkligen röntgenspecifikationerna och den söta streckhunden.
jag älskar det här spelet. dess enkla, och i sin enkelhet dess eligant. problemet är ett fel som har inträffat i mitt system flera gånger. efter ett visst tillfälle att äga spelet kommer spelet att stamma med några bildrutor varje gång jag startar spelet. Dessutom kraschade det min telefon. det är irriterande och verkar inte ha något botemedel. Jag har hänt detta på mina 3 tidigare system, såväl som mitt nuvarande system. Jag är besviken på grund av detta, vilket gör det här spelet ospelbart för mig. snälla fixa detta!
Jetpack Joyride Arcade ibn
Fantastiskt spel, spelat i ett par år nu och allt du saknar är egentligen fler jetpacks, åkturer och kläder. Att ändra spelet är en dålig idé, men att fixa buggar är bra, bara fler saker är det som saknas
Grafiken är sämre på samsung än iphone och iphone har fler grejer än samsung